Ny salva

Mina eksem kliar extremt mycket.. Vilket gör att jag inte kan sova om nätterna, och om jag skulle somna så ligger jag och kliar i sömnen enligt min mamma. Jag tror också att jag fått en rädsla för att somna och råka klia ''sönder'' utslagen...
Vi har ringt tillbaka till min hudläkare idag. Éfter ett par samtal fick jag någon ny salva att lägga på morgon och kväll. Salvan heter Elidel. Den är till för atopiska eksem, vilket är eksem som är väderberoende..
Salvan ska stilla klådan och förhoppningsvis stilla utslagen.
Än så länge har den inte stillat klådan, dock bara använt den en gång. Men den svider inte och ''torkar'' fort, vilket är skönt!
Efter allt var salvan hur dyr som helst, och den måtte va bra! Jag ger salvan ett ärligt försök, eftersom att jag står ut med denna!
Bild på mig idag kommer lite senare!
Tankar till er / 17-åringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0